Autor Tema: Eleaf iStick 100W VV / VW baterijski mod  (Pročitano 1287 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Inhalika

  • Administrator
  • Stara garda
  • *****
  • Poruke: 1393
  • Karma: 15
  • www.inhalika.com
    • Lokacija: Beograd
Eleaf iStick 100W VV / VW baterijski mod
« Topic Start: Septembar 24, 2015, 01:05:30 posle podne »
Eleaf iStick 100W VV/VW baterijski mod




Eleaf iStick 100W je baterija najveće snage u Eleaf iStick seriji. iStick 100W je u stvari telo u koje se mogu staviti dve 18650 baterije, što korisnicima pruža mogućnosti ogromne autonomije u radu.

Poseduje OLED displej na kojem su prikazani bitni parametri: otpor atomizera koji je priključen, napunjenost baterije, izlazni napon i izlazna snaga.




Osnovni parametri:
Dimenzije: 26mm * 54 mm * 100 mm
Kapacitet: 4000 mAh - 6800mAh (u zavisnosti koje se 18650 baterije postave u mod)
Tip konektora (navoja): 510
Deklarisani opseg napona: 2.0V - 10.0V
Deklarisani opseg snage: 5W - 100W
Deklarisani opseg otpora atomizera: 0.15Ω - 5Ω


 

OSNOVNE KARAKTERISTIKE

Maksimalna snaga koju ovaj mod može da postigne je čak 100W. Mi Vam, naravno, ne preporučujemo upotrebu ni na približno velikim snagama! Glavna prednost ovog baterijskog moda je ogroman kapacitet, i to je ono što bi trebalo da bude najbitniji parametar za Vašu odluku da li ćete ga kupiti.


Navoj od nerđajućeg čelika i adaptivni pin. Navoj konektora je sada od nerđajućeg čelika, što osigurava njegovu dugotrajnost i pouzdanost. Pin je adaptivan, unutar njega se nalazi opruga koja ga podiže na potrebnu visinu što sprečava eventualne probleme sa kontaktom kod nekih atomizera.

   
MOD pokreću dve 18650 baterije. Zamena baterija je veoma jednostavna, poklopac nije pričvršćen šrafovima nego uz pomoć magneta.

           


Uključivanje i isključivanje baterije. Bateriju je moguće ugasiti i tako sprečiti neželjeno aktiviranje u džepu, torbici i slično. Sa 5 brzih klikova se baterija ugasi, na isti način je kasnije upalite.


Zaključavanje dugmića za promenu napona/snage. Ukoliko stisnete oba dugmeta istovremeno dok je mod uključen i tako zadržite 2 sekunde, opcija promene napona i snage se zaključava. Na taj način se sprečava slučajna promena ovih parametara u toku korišćenja ili nošenja u džepu, torbici itd... Na isti način se ova funkcija otključava.


Promena orijentacije ekrana. Ugasite mod pa stisnite istovremeno + i - dugmad, držite 2 sekunde. Ekran će se zarotirati za 180 stepeni.



 
Promena režima rada. Dostupni su VV (promenljivi napon) i VW (promenljiva snaga) režimi, promena se vrši sa 3 brza klika na prekidač moda.


MicroUSB punjenje. Punjenje baterije se vrši microUSB punjačem, koji je danas standard u svetu tehnike (mobilni telefoni, mp3/mp4 plejeri itd...). Baterija radi kao Passthrough, tj. može se koristiti i dok se puni.



Ukoliko bateriju punite preko strujnog adaptera, maksimalna dozvoljena snaga adaptera je 1A!

           



SADRŽAJ KOMPLETA:
- Eleaf iStick 100W VV / VW baterijski mod
- MicroUSB kabal
- Eleaf iStick 510-eGo adapter
- Uputstvo za upotrebu

18650 baterije i strujni adapter nisu deo kompleta i kupuju se zasebno! Preporučuje se upotreba kvalitetnih 18650 baterija, kako bi se izbegle neprijatnosti do kojih mogu dovesti loše baterijske ćelije.



Link do proizvoda: LINK



Van mreže jokjuar

  • Senior vaper
  • ***
  • Poruke: 250
  • Karma: 5
  • Animals should not try to act like people...
    • Lokacija: Valjevo
Odg: Eleaf iStick 100W VV / VW baterijski mod
« Odgovor #1: Oktobar 13, 2015, 11:13:23 pre podne »
Pazario ovu kutiju pre nekoliko dana. Obzirom da spadam u ne baš zahtevne korisnike, dobio sam upravo ono što sam tražio. Mod za svakodnevno korišćenje sa velikom autonomijom, naravno u zavisnosti od baterija koje se u njega stave. Ja ga koristim sa dva para Samsung 25R baterija i uspem da sagorim od 13-15 ml tečnosti sa njima. Koristim otpor od 1.2 do 1.4 oma sa 0.30 kantalom, microcoil setupom sa vatom i snagom od 12-15W, odem nekada i na 18 ali vrlo retko.

Kutija je veoma laka za rukovanje, nikakav poseban meni ne postoji, na displeju je prikazana napunjenost baterije, trenutna ili voltaža ili snaga kojom parite, zavisi koji ste režim odabrali (menja se sa tri klika na fire dugme) i otpor atomizera.  Dakle zašrafiš, podesiš snagu i teraš. Moguće je zaključati snagu kada je jednom podesite da ne bi dolazilo do neželjenog povećanja ili smanjenja iste slučajnim pritiskom na + ili - dugme. Takođe postoji opcija kojoj nisam video svrhu, rotiranje ekrana za 180 stepeni, jer kako god parili ekran vam ne može biti u vidnom polju.

Napravljena je od laganog materijala, tako da je sa obe baterije lakša od Nemesisa i sličnih metalnih cevi.

Prostor za baterije je kao stvoren za flat top baterije, ne znam kako bi se ugurala nipple baterija unutra, mada sam video da ih je jedan stručnjak nagurao unutra na nekoj recenziji tako da može, provereno :D
Ima zgodnu traku za lakše vađenje baterija, koje je najlakše ubaciti „odjednom” plus i minus u isto vreme, jer ako pokušate drugačije malo će da zapinje, i verovatno će prvih par puta magnet koji drži poklopac da vam istrgne bateriju iz prstiju. Dakle samo položite bateriju istovremeno na minus i plus i uz minimalni pritisak će da legne na svoje mesto. Čim se ubaci jedna baterija mod se automatski uključuje i moguće ga je koristiti i sa jednom baterijom, barem po svedočenju korisnika koji su to probali, ja nisam i ne želim... Magneti na poklopcu su dovoljno jaki da ga drže i potrebno je malo snage da bi se poklopac podigao, ali kada legne na magnete čvrsto je priljubljen i nema šanse da mrdne ili da zvecka.

Ono što zvecka su dugmići i to je jedina zamerka sa moje strane, ali nije nikakva smetnja kompletnom ugođaju, naručio sam silikonske „gaće” sa FT koji bi trebalo da donekle neutrališu taj rattle zvuk, videćemo da li su od pomoći za petnaestak dana kada stignu...

Takođe, ono što bi moglo nekome da zasmeta je to što 510 malo izlazi iznad samog tela kutije, što stvara milimetarski prostor između atomizera i moda, tako da bi trebalo upozoriti korisnike da ne zavrću više nego što dopušta sam obod 510 konekcije jer pretpostavljam da će u slučaju pretezanja nešto stradati. Gap je minimalan i meni ne smeta, mada poznajem neke kojima bi to smetalo i bockalo oči... :D
Kontam da malo vazduha između moda i atija ne može da škodi, može čak i da smanji zagrevanje, što je pretpostavljam i bila namena izdignuća.

Što se tiče sigurnosnih rupa (vent holes), nalaze se sa gornje strane kutije u vidu gomile rupica koje bi trebalo da spreče eventualnu eksploziju pri nekom nesrećnom slučaju, ili bilo kakvom nezgodom sa baterijama. Pretpostavljam da služe i tome da smanje grejanje samog moda pri velikim snagama, ali nisam ljubitelj sub ohm parenja pa ne znam ni kako izgleda kada se mod zagreje. uglavnom je 'ladan, čak i kod chain vapinga, na koji sam ponekad prinuđen jer mi nekada 10 sekundi  posle kojih sledi cutoff nije dovoljno.


Passthrough opciju nisam koristio, punim baterije na Nitecore punjaču, dok koristim druge dve, verovatno može biti korisna opcija, ali ne bih je koristio za punjenje preko noći.


Sve u svemu ono što sam tražio od isticka sam i dobio, veliku autonomiju, lako korišćenje bez mnogo opcija i klikova i kvalitetan vape od 100% baterije do indikacije da je ista prazna.

Toliko za prvih par dana korišćenja :D
"Oh freddled gruntbuggly, Thy micturations are to me As plurdled gabbleblotchits on a lurgid bee. Groop, I implore thee, my foonting turlingdromes, And hooptiously drangle me with crinkly bindlewurdles, Or I will rend thee in the gobberwarts With my blurglecruncheon, see if I don't!"

Van mreže Shaka Zuluf

  • Hroničar svakodnevnice
  • ******
  • Poruke: 3804
  • Karma: 52
  • ‘To Start Press Any Key'. Where's the ANY key?
    • Lokacija: Beograd
Odg: Eleaf iStick 100W VV / VW baterijski mod
« Odgovor #2: Oktobar 13, 2015, 11:27:38 pre podne »
Svaka čast za detaljnu recenziju  :dobarpost Inače, uveren sam da će se i trajanje baterije tj količina tečnosti po jednom punjenju povećati kad se baterije malo "razrade"  ::namig
Never underestimate the power of stupid people in large groups.


Van mreže jokjuar

  • Senior vaper
  • ***
  • Poruke: 250
  • Karma: 5
  • Animals should not try to act like people...
    • Lokacija: Valjevo
Odg: Eleaf iStick 100W VV / VW baterijski mod
« Odgovor #3: Oktobar 13, 2015, 11:48:24 pre podne »
Naravno, zaboravih da dodam da su baterije samo jednom napunjene, dakle najsvežije moguće, nisu dostigle svoj pun kapacitet...
"Oh freddled gruntbuggly, Thy micturations are to me As plurdled gabbleblotchits on a lurgid bee. Groop, I implore thee, my foonting turlingdromes, And hooptiously drangle me with crinkly bindlewurdles, Or I will rend thee in the gobberwarts With my blurglecruncheon, see if I don't!"

Van mreže chikavili

  • Vaper!
  • ****
  • Poruke: 688
  • Karma: 7
    • Lokacija: Zemun
Odg: Eleaf iStick 100W VV / VW baterijski mod
« Odgovor #4: Oktobar 29, 2015, 11:23:07 pre podne »
Sa 2x Samsung 25R kao i sa 2x Sony VTC4 iStick 100W mi gura oko 12-13ml tecnosti