Autor Tema: Kratak istorijat Joye tečnosti  (Pročitano 872 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Shaka Zuluf

  • Hroničar svakodnevnice
  • ******
  • Poruke: 3788
  • Karma: 52
  • ‘To Start Press Any Key'. Where's the ANY key?
    • Lokacija: Beograd
Kratak istorijat Joye tečnosti
« Topic Start: Oktobar 07, 2014, 01:19:57 pre podne »
Svestan sam da naslov ove teme zvuči prilično glupo, ne znam kako bih ga drugačije uobličio ;D
Zašto bi se neko bavio istorijom neke marke e-tečnosti? Pa Joye tečnosti su, između ostalog, specifične po tome što se nijedne druge tečnosti ne vole tako fanatično a opet - zbog čestih promena ukusa su svojim korisnicima zadavale česte glavobolje. O čemu se zapravo radi?

Joye je sa prodajom e-tečnosti pod svojim brendom počeo pre skoro 3 godine. Ispočetka im je tečnosti pravio Dekang a paleta je bila prilično skromna: po 5-6 duvanskih i ne-duvanskih ukusa. Međutim, reakcija vaperske populacije je bila više nego dobra - koliko zbog samog imena Joyetech koje je tada na svim poljima u e-cig svetu bilo bez premca, toliko i zbog toga što su im se arome razlikovale od onoga što su dotadašnje e-tečnosti iz Kine pružale. Joye tečnosti su imale blaži i bolje balansiran ukus nego npr Dekang, cenom su bile sasvim prihvatljive i potražnja je rasla velikom brzinom.



Već posle nekoliko meseci Joye kreće sam da pravi svoje tečnosti. U isto vreme prave i promene u pakovanju, menja se kvalitet kartonske kutije a bočice više nisu u potpunosti presvučene zaštitnom folijom - nego se stavlja folija koja pokriva samo pola bočice, a koja se može skinuti i naknadno vratiti!


Kako je sa promenom proizvođača došlo do promene i ukusa određenih tečnosti, ovo je zajedno sa drugačijim pakovanjem budilo sumnju u originalnost kod određenog broja korisnika.

Gotovo da nema Joye tečnosti koja je danas istog ukusa kao što je bila na početku. Kod nekih je ta promena otišla na bolje, npr USA Mix (nekada se zvao MAB) je bio užasna tečnost. Na slici gore se vidi MAB iz prve serije koja se pojavila na Heavengiftsu, tečnost je bila crvene boje i veoma lošeg ukusa. Današnji USA Mix je bez premca najpopularnija Joye tečnost.

Nažalost, neke tečnosti su nepovratno izgubile svoj dobar ukus. Tu pre svega mislim na Desert (nekada se zvao Camel, pa Camal). Neke druge tečnosti su u određenim periodima menjale svoj ukus, pa se vraćale na stari: ali je to posledica nečeg drugog  ;)

Naime, Joye ima prilično interesantnu politiku oko ukusa svojih tečnosti. Verovatno kao posledica neiskustva u toj oblasti, možda česte promene dobavljača pa time i ukusa aroma koje koriste za spravljanje tečnosti - dešavalo im se da se ukus dobijene tečnosti razlikuje od one iz prethodne ture. Pošto im se biznis politika zasniva na ekonomičnosti i ništa se ne baca, oni su te varijacije na temu puštali u prodaju uz dodatak kodnog broja pored originalnog imena. Tako su se pojavile tečnosti Tobacco, Tobacco 2#, Tobacco 4#, RY4 11# itd...



Varijacije koje su prošle sud publike su ostale trajno u ponudi i trebale su biti standardne za to tržište, ali se na žalost tek od skora uvela pod obavezu praksa da se mora istaći o kojoj se verziji tečnosti radi.
Svi znamo da se ukus proizvoda razlikuje od tržišta do tržišta, ali npr Nutellu niko ne poručuje online pa te ne boli mnogo što je ova koju si kupio u Maksiju drugačija od one iz Italije ili Bugarske. E-tečnosti se pak često poručuju online, dobavljači ih poručuju preko agenata kojima je Srbija pokrajina u Češkoj - pa se dolazi u situaciju da tečnost istog naziva ima različitu boju, miris i ukus od ture do ture  :dontknow:

Sve ovo što pišem gore se naravno nije objavljivalo, niti su te prilikom poručivanja na to upozoravali agenti prodaje. Nakon duge i teške borbe sam uspeo da se izborim i dobijem od Joyetecha uzorke različitih varijacija tj kodova. Npr ORI se pravi u 3 varijacije, Desert takođe u 3 a Cigar u 4  :-X

Na sreću, i u Joyetechu su uvideli da je ovakva praksa loša i da se mora obratiti više pažnje na specifikacije prilikom kupovine tj poručivanja. Stoga danas svi distributeri imaju stabilne nabavke, tj ne dešava se da dobiješ tečnost drugačijeg ukusa - osim ako to izričito ne zatražiš  :kreza:
« Poslednja izmena: Oktobar 07, 2014, 01:28:24 pre podne Shaka Zuluf »


Never underestimate the power of stupid people in large groups.